Nowe funkcje w Leios 2

W┼Ťr├│d nowo┼Ťci znajdziemy:

  • narz─Ödzie detekcji linii Crest
  • rozbudowane narz─Ödzia rze┼║bienia (sculpting tools) siatki tr├│jk─ůt├│w oraz┬ámo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru wielu typ├│w funkcji przyci─ůgania obiekt├│w
  • poprawione narz─Ödzia snap

Zmiany w Leios 2:

  • globalne usprawnienie r─Öcznego tworzenia powierzchni
  • znacz─ůce usprawnienie dzia┼éania narz─Ödzia ucinania siatki mesh krzyw─ů

Szczegółowy opis co nowego w Leios 2  zostało wprowadzone:

  • zoptymalizowano kod programu oraz wprowadzono pe┼éne wsparcie dla architektury wielordzeniowej
  • zwi─Ökszono wydajno┼Ť─ç narz─Ödzia globalnej rejestracji skan├│w
  • dodano zaktualizowany j─Özyk interfejsu u┼╝ytkownika: polski (dzi─Öki zaanga┼╝owaniu firmy 3D SPACE) oraz japo┼äski
  • dodano i wprowadzono globalne usprawnienia narz─Ödzi rze┼║bienia (sculpting tools)
  • przeprojektowany pasek narz─Ödzi usprawniony pasek narz─Ödzi snap
  • dodano zdolno┼Ť─ç wyboru wielu typ├│w obiekt├│w naprawiono b┼é─ůd wizualizacji ko┼éa obrotu obiektu
  • ulepszono wpasowanie cylindra w siatk─Ö mesh, usprawniono proces duplikowania siatki mesh
  • zaimplementowano dynamiczny obr├│t przy prze┼é─ůczaniu si─Ö do widok├│w rzutni obiekt├│w
  • wprowadzono szkic w trybie przekroju dodano mo┼╝liwo┼Ť─ç wpasowania polilinii w lini─Ö, ┼éuk i krzyw─ů NURBS
  • dodano pod┼Ťwietlanie kontekstowe obiektu w drzewie gdy kursor znajduje si─Ö nad wybran─ů geometri─ů
  • zaimplementowano wsparcie wykorzystania wielu tekstur, p┼éaszczyzny referencyjne mog─ů zosta─ç dopasowane do ┼╝─ůdanych wymiar├│w
  • wprowadzono nowy algorytm por├│wnania siatka mesh / powierzchnia
  • teraz zaznaczanie klastra siatki mesh wyst─Öpuje jako jedno z narz─Ödzi zaznaczania
  • uproszczono drzewo modelu
  • usuni─Öto okno polece┼ä
  • powi─Ökszono pasek post─Öpu
  • wprowadzono inne mniejsze zmiany w interfejsie u┼╝ytkownika
  • dodano j─Özyki polski, w┼éoski, japo┼äski (dost─Öpny jest tak┼╝e angielski)
  • ustawienia akceleracji graficznej ustawiane s─ů teraz podczas pierwszego uruchomienia programu Leios
  • dodano narz─Ödzie optymalizuj─ůce skany uzyskane ze skanera 3D firmy Artec
  • wprowadzono dzia┼éanie skr├│t├│w do menu wst─ů┼╝ki ÔÇô wystarczy nacisn─ů─ç przycisk Alt, a pod┼Ťwietlaj─ů si─Ö odpowiednie litery z menu
  • ulepszono prac─Ö: teraz ka┼╝de narz─Ödzie jest dost─Öpne od razu, bez konieczno┼Ťci szukania po menu
  • poprawiono u┼╝yteczno┼Ť─ç: wykorzystanie menu wst─ů┼╝ki u┼éatwia dost─Öp do narz─Ödzi, zoptymalizowano algorytmy tworzenia siatki tr├│jk─ůt├│w 3D oraz triangulacji obj─Öto┼Ťci (volumetric triangulation): aby jeszcze lepiej tworzy─ç siatki mesh nawet z bardzo zaszumionych chmur punkt├│w
  • wprowadzono szerszy oraz lepiej dopracowany interfejs graficzny: p├│┼é przezroczyste paski narz─Ödzi, pasek dost─Öpno┼Ťci i dokowania narz─Ödzi.

 

Naprawiono błędy:

  • zaznaczania siatki mesh w funkcji dopasowania do p┼éaszczyzny naprawiono dzia┼éanie paska post─Öpu podczas importu plik├│w OBJ
  • dzia┼éania funkcji uci─Öcia siatki mesh krzyw─ů
  • sekcji wyboru wielu siatek mesh podczas ich rejestracji
  • naprawiono problem z wpasowaniem zaznaczenia siatki mesh do p┼éaszczyzny
  • naprawiono problem interfejsu paska przesuwania przekroju
  • naprawiono problem wizualizacji linii zebry

Najwa┼╝niejsze zalety programu Leios 2:

  • wi─Öksza swoboda pracy
  • lepsza interakcja z modelem oraz zwi─Ökszona percepcja
  • wysoka wydajno┼Ť─ç

Poznaj moc programu Leios 2:

  • mo┼╝liwo┼Ť─ç importowania uporz─ůdkowanych i nie uporz─ůdkowanych chmur punkt├│w w obu standardowych formatach
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç pobrania danych z niekt├│rych skaner├│w 3D (np.: skaner 3d firmy Artec) w ich natywnym formacie

Comments are closed.